Laamat.com

Kai täällä keskitytään kaikenlaisiin järjettömyyksiin?

sunnuntaina, toukokuuta 28, 2006

Poikamieselämää

Olen poikamiehenä noin viikon ja tietenkin Mr. Murphy astuu kuvioihin. Tänään on ensimmäinen päivä, kun olen yksin kotona, niin tottahan toki tietokoneen näyttö alkaa vedellä viimeisiä. Ei tällaista ruutua, jossa jokainen item venyttää itseään, jaksa katsella. Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän :D. Ei jaksais töipaikan läppäriä kannella mukana koko viikkoa.

Maaritin mukaan uutta "hienoa" lättänäyttöä ei saa ostaa, vaan täytyy hommata läppäri kotiin. Mutta läppäri + linux (dual boot) nostattaa aina kylmiä väreitä pintaan. Sen verran olen kaikkia kummallisuuksia kuullut, että en lähtisi kyseistä systeemiä hankkimaan, enkä toisaalta alistu pelkkään wintoosaankaan. Kas siinä pulma?

No miten tämä kaikki liittyy poikamieselämään? Ei mitenkään.

4 Comments:

At 28 toukokuuta, 2006 13:36, Blogger Bobi said...

Vai olet sä viikkoleskenä :)
Kyllä tuo dual-boot on ihan varteenotettava vaihtoehto näin läppärissäkin. Ainakin Ubuntu on tässä koneessa ihan sulassa sovussa windowsin kanssa. Toisin kun joskus aikojen alussa..

 
At 28 toukokuuta, 2006 18:03, Blogger dalai said...

No kait sen vois laittaa harkintaan... Jos sais jostain motivaatiota siihen...

Juups, niin oon... Minne lähtään? :D

 
At 29 toukokuuta, 2006 10:59, Blogger Bobi said...

Mulla on keskiviikkona töitä, että kai täsäs jossain ehdittäisiin käydä ;-). Paitsi, että tänäänn mennään Tanjan porukoitten mökille illaksi..

 
At 29 toukokuuta, 2006 21:40, Blogger dalai said...

höm höm. Tules käymään Tampereella vielä kun ehdit...

 

Lähetä kommentti

<< Home