Laamat.com

Kai täällä keskitytään kaikenlaisiin järjettömyyksiin?

maanantaina, helmikuuta 27, 2006

Sairaskertomuksen jatkoa

seuraa nyt: Maarit sairastui oksennustautiin perjantaina iltapäivällä ja minä illalla jääkiekon aikana. Hienoa! Maarit parani jo illan kuluessa, mutta minulle jäi kuume yön oksennettuani. Sunnuntaina olin jo terve siinä määrin kuin sairauden jäkeen voi olla. Tänään olen jo töissä kuten huomaatte. Kotoahan ei blogata. Tuo kuulunee kaiketi bloggauksen kultaisiin sääntöihin?

Sitä tässä halusin manata, kun olin taas viikonloppuna sairaana. Haluaisin tästä hyvän työntekijän imagosta pois ja sairastaa arkena, jos kerran on pakko sairastaa. Ajatelkaapa viime viikonloppua ja säätä. Paras sää sairastamiselle. Ette arvaakaan kuinka otti päähän. Jos sairastaisin viikolla, ei ottaisi hattuun, koska joka tapauksessa pitäisi olla töissä. Onhan vapaa-aika sitä paitsi monin verroin arvokkaampaa ainakin minulle.