Laamat.com

Kai täällä keskitytään kaikenlaisiin järjettömyyksiin?

maanantaina, helmikuuta 12, 2007

Terävät kyynärpäät

En raivaa itselleni tietä käyttäen kyynärpäitä. En ollenkaan, kuten varmaan jo ehditte ajatella. Otsikko on tällä kertaa otettava aivan kirjaimellisesti sillä minulla on terävät kyynärpäät. Tämä on tullut toteen saatetuksi, koska aivan lähiaikoina kaksi paitaa on mennyt rikki kyynärpäistä. Mikäpä muu sen rikkoisi kuin terävät kyynärpäät eikä suinkaan liiallinen nojailu työpöytään.

Terävät kyynärpäät ja minä. Hmm, mieluummin ajattelisin, että terävä pää yhdistettäisiin minuun kyynärpäiden sijasta. Se tuntuisi jotenkin positiivisemmalta mielenyhtymältä. Taitaa vain olla niin, että minulla on myös terävä pää ihan kirjaimellisesti ei kuvainnollisesti. Pipot eivät kuitenkaan ole menneet rikki joten tästä ominaisuudesta on vähemmän haittaa.

Mitähän muuta terävää minulla voisi olla kielen lisäksi? Kuten huomaatte olen ilmeisen terävä, kuin kirveellä veistetty. Täytyykin lähteä tästä hiomaan...

Tunnisteet: